Kérdésed van?
Lépj kapcsolatba velünk!
Webáruházként működünk, személyes átvétel esetén telefonos egyeztetés szükséges.
Ügyintézés hétköznapokon 10.00-től 17.00-ig
Értékesítés
06 20 431 4129
Ajánlatkérés
Reklamáció
reklamacio@partikellekwebshop.hu
Telephely
Debrecen, Domokos Márton út 1, 4031
Gyakori kérdések
Meddig kell leadnom a rendelésemet, hogy másnap megkapjam a terméket?
Munkanapokon legkésőbb 14:00 óráig kell a rendelést rögzíteni, hogy a következő munkanapon kézhez tudd venni csomagodat.
A hétvégén leadott rendelések mikor lesznek feldolgozva?
A hétvégi megrendeléseket következő héten hétfőn kezdjük el feldolgozni.
Honnan tudhatom, hogy fogadták megrendelésemet?
A rendelés státuszáról emailt küld rendszerünk.
“Függőben” – rendszerünk még nem dolgozta fel a rendelést
“Megerősítve” – a rendelést kollégánk megtekintette, csomagod hamarosan elkészül
“Szállítás alatt” – a terméket átadtuk a futárnak, melyet 48 órán belül kézbesít (vagy a megbeszéltek szerint)
“Kézbesítve” – a csomag kiszállítása megtörtént
“Törölve” – a rendelés törlésre került
Van-e lehetőség személyesen átvenni a csomagot?
Igen, ez esetben arra kérünk, telefonon egyeztess időpontot.
Amennyiben egyéb kérdésed van, lépj kapcsolatba munkatársunkkal.